dag 9 ofzo

8 mei 2018 - Kunming, China

Maandag, na een heerlijk weekendje van uitrusten en oefenen is het strakke schema weer begonnen. We hebben een hele dag besteed aan het aanleren van een staf Tai Chi vorm. Tai Chi staat in het teken van relaxen en gezondheid. De Chinezen geloven dat de bewegingen en het ontspannen van Tai Chi de bloedsomloop en de organen gezonder maken. Naast dat het gezond schijnt te zijn is het ook een goede oefening voor balans en ziet het er echt mega cool uit! Als ik kan maak ik een filmpje en zet ik hem op deze blog.

Verder begint het eten me een beetje te vervelen. 3x per dag rijst met groenten en tofu, maar iedere keer als iemand iets op straat eet word die persoon ziek, dus ik doe het er maar mee. Raar om ineens bijna geheel veganistisch te eten, maar ik heb wel het gevoel dat het mijn lichaam goed doet.

Ik heb in tijde niet zo lekker in mijn vel gezeten. Hier kan ik echt van dag tot dag leven en door de hoeveelheid aan beweging en het gezonde eten voelt mijn lichaam goed. Ik voel me gelukkig.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Merel:
    12 mei 2018
    Verliefd op je mooie reis!! Xx