Dag 2

9 juni 2018

Vandaag ontmoette ik Anurupa. Wat een fijn mens! Ze was in de stad, dus we hebben samen massala chai gedronken en de stage doorgenomen. Ze heeft me goed geholpen met mijn stage nog zo intensief mogelijk te maken. Ik heb ook de kinderen van de school ontmoet en een spel met ze gedaan. Heel bijzonder om te zien hoe de kinderen hier spelen met de poppen, maar dan op een theatrale manier. Ze gebruiken de poppen in improvisatie scenes. Anurupa vertelde dat ze de poppen zelf hebben gemaakt, wat ik niet had verwacht omdat ze heel mooi waren.

We hebben afgesproken dat ik op de scholen waar we onze schaduwpoppen voorstelling gaan spelen een educatief programma ga maken. Zodat er meer overdracht in mijn stage zit, dan alleen regie assistentie. Verder ben ik naar het visa kantoor geweest. Ik kan geen student visa aanvragen voor China, omdat ik dan een medical exam moet doen en dat word erg duur. Vanavond dus alle papieren bij elkaar sprokkelen voor een toerist visa, zodat ik nog een maandje terug kan om meer verdieping te zoeken in Kung Fu gekoppeld aan fysiek theater.